Majan Hill - Reisverslag uit Split, Kroatië van Thijs Post - WaarBenJij.nu Majan Hill - Reisverslag uit Split, Kroatië van Thijs Post - WaarBenJij.nu

Majan Hill

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

28 Augustus 2015 | Kroatië, Split

6.30 de wekker dus. Veels te vroeg natuurlijk, maar ik wilde graag naar Split dus ik moest wel. Even langs de bakker gelopen voor een ontbijtje en richting de bus gegaan. Na een voorspoedige (en slaperige) busrit kwam ik rond 12.30 aan in Split. Een kwartiertje later was ik in m'n hostel en sprak ik de eerste Nederlander van deze reis! Een jongen uit Enschede.

Samen met hem heb ik vervolgens 'Majan Hill' beklommen in Split. Vanuit daar heb je een heel mooi uitzicht over de stad. Aangezien hij van fotografie houdt is hij daar met z'n camera aan de slag gegaan en heb ik in de schaduw van het uitzicht genoten. Na ongeveer een uurtje zijn we naar beneden gelopen en hebben we op de boulevard van Split wat gedronken. Overigens is Split na Dubrovnik wel wat minder indrukwekkend dan als je de reis andersom zou maken denk ik.

s'Avonds hebben we samen wat gegeten, wat erg lekker was trouwens, en hebben we nog een drankje gedaan. Tegen 23.00 lag ik op bed. Morgen wil ik de oude stad van Split gaan bekijken, maar vooral.. uitslapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Split

Thijs

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 104516

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Roemenië 2016

12 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Balkan 2015

18 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Rome '15

04 Juli 2014 - 16 Juli 2014

Zomer 2014

12 Januari 2014 - 15 Januari 2014

Gibraltar en Sevilla '14

Landen bezocht: