Mostar-Kotor - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Thijs Post - WaarBenJij.nu Mostar-Kotor - Reisverslag uit Kotor, Montenegro van Thijs Post - WaarBenJij.nu

Mostar-Kotor

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 Augustus 2015 | Montenegro, Kotor

Vandaag kan eigenlijk in een woord samengevat worden: busreis. De reis met de bus duurde namelijk tien uur i.p.v. zes uur zoals ik dacht. Dat was even een tegenvallertje. Echter vond ik het niet heel rampzalog, want het uitzicht was gedurende de hele busreis prachtig.

Ik ben vanochtend om 6.30 opgestaan om om 7.00 de bus richting Kotor te nemen. Tien uur later, waarin ik eigenlijk alleen heb geslapen, muziek heb geluisterd en naar buiten heb gekeken, kwamen we aan op het busstation van Kotor.

Na een uurtje rusten in m'n hostel ben ik gaan dineren en heb ik een rondje gelopen door Kotor. Volgens mij is het een heel mooi stadje en is er genoeg te zien. Morgen wil ik omhoog klimmen naar het fort van Kotor, vanaf waar je een prachtig uitzicht schijnt te hebben. Daarnaast ga ik het stadje bekijken en zie ik wel wat er op m'n pad komt. Morgen waarschijnlijk een uitgebreider verslag dan vandaag dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Kotor

Thijs

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 104554

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Roemenië 2016

12 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Balkan 2015

18 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Rome '15

04 Juli 2014 - 16 Juli 2014

Zomer 2014

12 Januari 2014 - 15 Januari 2014

Gibraltar en Sevilla '14

Landen bezocht: